Laman Web Syedila

Saturday, November 01, 2008

POLYPACK - Order Conformation


A'kum, Kepada rakan-rakan seperjuangan, saya dan Puan Florence (Mayang Agrotech) akan membeli mesin kedap udara POLYPACK buatan UK daripada Indonesia melalui kenalan Puan Florence.

Harga di Indonesia ~ 300,000 rupiah bersamaan ~RM 110.00. Harga ini tak termasuk kos penghantaran dan cukai kalau ada (~35%). Dianggarkan harga keseluruhan untuk satu ~ RM 200.00 sahaja. Harga ini jauh lebih murah daripada harga dipasaran Malaysia yang rata-rata berharga lebih RM500.00 satu dan buatan China.

Rakan-rakan yang berminat untuk memiliki Polypack ini sila nyatakan diruang ShoutMix saya dan wang conformation RM100.00 didebit keakaun isteri saya CIMB : Wan Rohila binti Wan Hassan : 0403-0000032-10-1. Bayaran baki setelah harga sebenarnya diperolehi dan juga harga pos ke rakan-rakan.

Maaf disebabkan barangan ini datang drp Indonesia tiada jaminan dapat diberi.

Terima Kasih. Wassalam.




No comments:

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN TIRAM KELABU :
Menjual dan membekal mesin-mesin pertanian / perusahaan cendawan seperti Mesin Mixer & Bagging (2 in 1), Mesin Bagging, Steamer, Mesin Mixer, Laminar Flow, Auto Clave DLL &
Membekal Cendawan Tiram Segar, Serunding Cendawan, Bongkah Cendawan Matang & Separuh Matang, Keperluan Buat Bongkah Cendawan ; Plastik PP, Dedak, Kapur Pertanian, Set 4 Penutup dan Benih Cendawan,