Laman Web Syedila

Sunday, November 09, 2008

Kunjungan dan Tempahan Mesin Bagging

Lawatan mesra En .Mohd Affendy (Pringgit Mushroom) ke CSU. Terima kasih diatas kunjungan dan kongsian pengalaman.
Kunjungan daripada En. Zul(maaf tak dapat nama penuh) dan keluarga. Setelah mencuba mesin bagging, beliau dan keluarganya bersetuju dengan tempahan mesin bagging untuk digunakan diperusahaan beliau di Johor. CSU mengucapkan ribuan terima kasih.
Berbaju T-biru En. Man dari Seremban.

Kunjungan istimewa daripada KulatKelate, En. Amin dan anak(yang mengambil gambar). En. Amin bersetuju menempah mesin bagging bagi kegunaan diperusahaan beliau di Kelantan. CSU mengucapkan ribuan terima kasih.

Kepada En. Zul dan Abg. Amin, tempahan dikilang telah saya buat, menurut Toukey nya mesin ini akan lebih compact/padat/cantik tanpa mengurangkan saiz kapasiti habuk yang boleh diisikan dan pembungkusan media lebih cepat. Saya akan memastikan dahulu segala-galanya betul-betul memuaskan dan baik. Tempahan ini siap pada awal minggu ke3 November.

No comments:

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN TIRAM KELABU :
Menjual dan membekal mesin-mesin pertanian / perusahaan cendawan seperti Mesin Mixer & Bagging (2 in 1), Mesin Bagging, Steamer, Mesin Mixer, Laminar Flow, Auto Clave DLL &
Membekal Cendawan Tiram Segar, Serunding Cendawan, Bongkah Cendawan Matang & Separuh Matang, Keperluan Buat Bongkah Cendawan ; Plastik PP, Dedak, Kapur Pertanian, Set 4 Penutup dan Benih Cendawan,