Laman Web Syedila

Thursday, June 25, 2009

Tempahan Mesin CSU

Allahamdulillah, semenjak seminggu lepas pihak CSU menerima lagi tempahan-tempahan untuk mesin-mesin yang dikeluarkan oleh CSU dari pengusaha-pengusaha persendirian dan juga pengusaha-pengusaha melalui agensi-agensi kerajaan. CSU mengucapkan juataan terima kasih. CSU akan menyegerakaan pembikinan mesin-mesin tersebut dan akan diuji secara teliti akan terbaik sebelum diserahkan untuk digunakan ditempat pengusaha masing-masing.

En. Yuslan di Sri Kembangan Selangor - Mesin Bagging (1 unit)
En. Abu di Kemaman Terengganu - Mesin 2 in 1(1 unit)
En. Peter Tan di Ipoh Perak- Mesin 2 in 1 (3 unit)
En. Suhaime Kassim di Rawang Selangor- Mesin 2 in 1 (1 unit), steamer (1 unit)
En. Zainal di Bentong oleh Jabatan Pertanian Daerah Bentong, Pahang- Mesin 2 in 1(1 unit), Steamer(1 unit), Bakul besi(48 unit)
Puan Aza di Batu Pahat, Johor oleh Jabatan Pertanian Batu Pahat- Mesin 2 in 1.(1 unit)
En. Amin di Grik Perak - Mesin Bagging (1 unit)
Puan Norhayati Kuala Berang Terengganu - Mesin Bagging (1 unit), Mixer (1 unit)

Pihak CSU juga sekarang ada juga membuat mesin-mesin pertanian yang lain seperti mesin penghancur tahi kambing, sabuk kelapa dan jerami padi. Post bergambar akan dilampirkan kemudian. Disamping itu juga CSU boleh menolong dan mengalu-alu pengusaha-pengusaha pertanian yang ingin merekacipta/memerlukan mesin-mesin yang bersesuaian dengan keperluan masing-masing.

No comments:

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN

PENGUSAHA MESIN PERTANIAN & CENDAWAN TIRAM KELABU :
Menjual dan membekal mesin-mesin pertanian / perusahaan cendawan seperti Mesin Mixer & Bagging (2 in 1), Mesin Bagging, Steamer, Mesin Mixer, Laminar Flow, Auto Clave DLL &
Membekal Cendawan Tiram Segar, Serunding Cendawan, Bongkah Cendawan Matang & Separuh Matang, Keperluan Buat Bongkah Cendawan ; Plastik PP, Dedak, Kapur Pertanian, Set 4 Penutup dan Benih Cendawan,